Zakładka zawiera informacje o sposobie rezerwacji wizyt u naszych lekarzy, niezbędnych dokumentach, a także obsłudze pacjenta IVIMED
- Czy można dokonać rezerwacji wizyt przez internet?
Tak, rezerwacji wizyt można dokonać przez Internet logując się do Portalu Pacjenta
- Czy w przypadku spóźnienia się do lekarza zostanę przyjęta?
Jeśli spóźnienie pacjenta przekracza 20 minut nie ma możliwości przyjęcia w tym samym dniu, wówczas wtedy proponujemy inny termin
- Czy babcia lub ktoś dorosły może odbyć konsultację lekarską z pacjentką niepełnoletnią?
Pacjenci którzy nie ukończyli 18 roku życia mogą skorzystać z konsultacji lekarskich jedynie w obecności przedstawiciela ustawowego lub opiekuna faktycznego.
- Dlaczego muszę okazywać dowód?
Przepisy ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. mówią, iż każdy pacjent przed konsultacją lekarską jest zobowiązany do przedłożenia swojego dokumentu tożsamości, w przypadku braku odmowy okazania dowodu będziemy zmuszeni odmówić udzielenia świadczenie zdrowotnego.
- Chciałabym zmienić swoje dane adresowe, gdzie mogę to zrobić?
Weryfikacji swoich danych, każdy pacjent może dokonać logując się do swojego portalu pacjenta.
- Jakie dane muszę mieć, aby lekarz wystawił zwolnienie podczas wizyty?
Do wystawienia takiego zaświadczenia przez lekarza, pacjent musi posiadać NIP zakładu pracy oraz dokument potwierdzający swoją tożsamość.
- Czy mogę przyjść i poprosić lekarza o przyjęcie po wszystkich pacjentach?
Niestety nie ma takiej możliwości. W placówce obowiązuje harmonogram przyjęć, pacjenci nie zapisani w danym dniu nie zostaną przyjęci.
- Dlaczego lekarz do którego jestem umówiona ma opóźnienie i muszę czekać na wizytę?
W naszej placówce traktujemy każdego pacjenta priorytetowo, każdy przypadek medyczny jest trudny i nie zawsze czas przewidziany na wizytę wystarcza do jego rozwiązania. Nasi lekarze nie trzymają się sztywno czasu wizyty, tylko starają się rozwiązać problem lub zlecić szerszą diagnostykę do jego rozwiązania, aby pacjent wyszedł z dalszym planem działania i żeby nie miał żadnych wątpliwości co do wizyty. Jako, że staramy się leczyć kompleksowo, prosimy o wyrozumiałość.
- Czy mogę upoważnić kogoś do odbioru moich wyników badań?
Tak jest taka możliwość, na naszej stronie można pobrać druk upoważnienia lub pobrać go w naszej recepcji.
- Czy w placówce jest możliwość płatności kartą za konsultacje medyczne?
Niestety nie, płatność za konsultacje medyczne przyjmujemy wyłącznie gotówką